Tips Atasi Risiko Ambil Pekerja

Atasi risiko ambil pekerja dengan 3tips ini. Ramai yang berkongsi tentang masalah pekerja yang tidak pernah habis,ada sahaja pekerja yang bermasalah hadir dalam syarikat.Tips ini boleh membantu kita untuk uruskan risiko ambil pekerja.1. Pekerja dalam kalangan family atau kawan baik.- tidak salah ada pekerja dalam kalangan family atau kawan baik,pasti mereka ini profesional dan tidak emosi dalam bekerja.- tips tambahan,letakkan mereka di bawa bidang kuasa orang lain atau bawah manager. Yang penting Bukan direct dengan kita.2. Ambil mereka yang muda untuk fasa start up.- tidak salah mengambil mereka yang berusia,namun elakkan ambil mereka dan mengharapkan mereka kerja berkait rapat mengenai penggunaan tenaga. Orang berusia agak sukar menerima perubahan,melainkan jiwa mereka muda.- di byond sendiri,kami lebih suka mengambil anak muda. Mereka bertenaga dan bersedia untuk perubahan yang berlaku sangat kerap di fasa start up.3. Tempat tinggal pekerja.- jika dahulu,orang cari tempat tinggal baru cari kerja. Sekarang ini,cari kerja dahulu baru tempat tinggal.- pada yang bekerja di bahagian pengurusan,kami sarankan untuk mereka berpindah ke lokasi berdekatan pejabat. Sebab apa,ini kita ada kongsikan di road to hr sabtu ini. Kita akan kongsikkan lebih detail.Bantu saya kongsikan posting ini dan tag mereka yang lain yang mempunyai masalah pekerja.Ps: Video dibuat waktu rambut belum tumbuh elok..😅

Posted by Abdul Basit on 7hb Ogos 2017

Ramai yang berkongsi tentang masalah pekerja yang tidak pernah habis,ada sahaja pekerja yang bermasalah hadir dalam syarikat.

Tips ini boleh membantu kita untuk uruskan risiko ambil pekerja.

1. Pekerja dalam kalangan family atau kawan baik.

– tidak salah ada pekerja dalam kalangan family atau kawan baik, pasti mereka ini profesional dan tidak emosi dalam bekerja.

– tips tambahan,letakkan mereka di bawa bidang kuasa orang lain atau bawah manager. Yang penting Bukan direct dengan kita.

2. Ambil mereka yang muda untuk fasa start up.

– tidak salah mengambil pekerja berusia, namun elakkan ambil mereka dan mengharapkan mereka kerja berkait rapat mengenai penggunaan tenaga. Orang berusia agak sukar menerima perubahan,melainkan jiwa mereka muda.

– di byond sendiri,kami lebih suka mengambil anak muda. Mereka bertenaga dan bersedia untuk perubahan yang berlaku sangat kerap di fasa start up.

3. Tempat tinggal pekerja.

– jika dahulu,orang cari tempat tinggal baru cari kerja. Sekarang ini,cari kerja dahulu baru tempat tinggal.

– pada yang bekerja di bahagian pengurusan,kami sarankan untuk mereka berpindah ke lokasi berdekatan pejabat. Sebab apa,ini kita ada kongsikan di road to hr sabtu ini. Kita akan kongsikkan lebih detail.

Bantu saya kongsikan posting ini dan tag mereka yang lain yang mempunyai masalah pekerja.

Artikel ini disumbangkan oleh

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *